Alcoholic spirit

Börjar jag bli för gammal? Några glas vin och några öl igår bör verkligen inte resultera i sån här huvudvärk. Den sträcker sig fram till tinningarna, ner till nacke och axlar och in i öronen, inifrån. Det är verkligen inte ok att inte ens kunna dra upp gardinen efter en väldigt stillsam kväll. Only been here for 23 years and allready my life is over..


Och snart ska man ut också.. Systembolaget. Spelar ingen roll att man köper tillräkligt för 2-3 kvällar när man går dit, finns det hemma kan man ge sig fan på att det dricks upp på en kväll ändå.

Ikväll kommer en liten grupp folk hit till min lilla skrubb. Dricka lite öl, umgås.. Sen ska folk ut på krogen, men det ska inte jag för jag är arbetslös för tredje veckan och i princip pank. Hur vi ska få plats har jag inte börjat tänka på än, men det är väl som dom säger med hjärta, rum och stjärt och sådär. Jag har ju trots allt namnsdag, så då är det uppenbarligen min skyldighet att squeeza in folk här.

Nä.. om man skulle ta sig ut.. Idag ägnar sig reclaim the streets förhoppningsvis åt andra aktiviteter än stenkastning och fönsterkrossning.

Vi säger så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0