Im a slave for you

Mjau och gomorron! Vaknade tidigt idag för någon skulle visst upp tidigt till jobbet.. Tur att man har kommit upp i ålder så det känns accepterat att sova middag! Är rätt seg och trött, men för speedad för att sova. Ska ta mig en promenad (till systemet) så kanske man kan sova sen.



Vad ska ni göra ikväll då kära läsare? Inte för att ni lär svara, men det kändes bra att fråga. Själv ska jag träffa tjejerna för lite öl och vin samt middag på JP's. Jorråsåattee..

Oh! oh! Vet ni? Alla Malmöbor här på bloggen kan väl inte missat snubben som för X antal år sedan allt som oftast stod inne på McDonken på Gustav kvällstid med ballonger innanför tröjan och dansade till Britney Spears? He's back! Hört det ryktas om det, men igår såg jag det själv. Mitt på Gustav stod han - visserligen utan ballonger och med ny musikstil, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

han heter micke!! ser du ironin i det hela ! hahaha

2008-09-27 @ 10:50:12
Postat av: FuckDet

ballongmicke! haha!

2008-09-27 @ 11:07:59
URL: http://fuckdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0