Livet är en tik

Godkväll i stugorna! Vad gör ni? Jag dricker en redbull vodka och ska snart ge mig iväg på nån VIP Jubileum grej på O´Learys i stan. Jag varken är eller känner mig så Very Importrant. Fick biljetten av en kompis plus att jag e bakfull som ett as. Drinken hjälper dock.

Är inne i nån form av personligt dryckesrekord. I onsdags blev det en pizza/sushidate med mitt ex, igår en Eurovision semi vinkväll (med sushi).. ikväll detta, i morgon en eurovisionfest hos Mike och John. Tur att man snart börjar gräva gravar (mitt jobb) och kan återgå till det normala. Men först är det ju iofs Mallis.

Life is a bitch and then you die. Eller nåt.

(snart är det examen! MKV we made it!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0