Kukmatch

Jävla skitmatch igår, Champions league. Chelsea förlorade mot Manchester UT efter straffar.. sjunde straffomgången satte Manchester den och det va kört. Egentligen är jag väl inte sådär jätteknäckt direkt, men problemet är att jag vet att jag inte kommer kunna tala ett ord med "engelsmannen" min på en vecka. Igår försökte jag vara lite gullig och förstående på sms, till svar fick jag att han låg i sängen och var deprimerad. Ja..

Annars då? Idag ska jag på photoshoot, hälsa är temat. Hahaha, M har verkligen valt fel person att fota... haha..

Kommentarer
Postat av: Lodda

GÖTT ATT MAN U VANN!!!!!!!!!!

2008-05-25 @ 18:32:50
Postat av: Lodda

GÖTT ATT MAN U VANN!!!!!!!!!!

2008-05-25 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0