Lite tjat

Ja, jag ska ju som sagt dra igång mitt nya liv. Start idag och jag sitter redan här och skakar av hunger. Känns som jag kan äta en hel ko, med klövar och allt. Jag har levt på sjukt mycket och sjukt fet mat sjukt länge nu. Sjukt! Min kropp fixar det inte. Har gått upp i vikt, men det skiter jag väl iofs lite i.. Vet att jag alltid pendlar och oroar mig inte. Min IBS är dock inte lika glad, doktorn skulle dödat mig om han visste. Nu är det alltså daglig motion och ett regält lyft när det gäller kosthållningen som gäller. Synd bara att nyttigt ska vara så jävla tråkigt.

image98

Slut på tjatet.

Såg nyss den nordiska versionen av So you think you can dance, väldigt underhållande! Tyckte dock att han där mediehoran Tobias gnällde lite väl mycket över sin läpp. Visst det svider ju rätt jävligt, men han såg ju ut som han skulle svimma. Snälla.. Värre har man vatt med om.

Ni kan nog förresten vänta er lite tätare uppdateringar här, kommer behöva fokusera mina tankar på något annat än smältost, bröd och stekflott.

Kommentarer
Postat av: Bad Ass

Men hallå.... Tobias blev ju chockad och klart det känns att späscka läppen!! HAN VA JU I EN CHOCK!!

2008-03-25 @ 14:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0