I love Europe

Som jag sa nångång vid halv fem i morse; "Jag vill inte gå och lägga mig för jag orkar inte gå upp i morgon". Tycker väl det uttalandet sammanfattar mina förväntningar på denna morgon rätt bra. Jag visste att det skulle bli en smärre chock för denna stackars kropp. Nuff said.

Jag och Mike hade helkväll med fotboll, hämtemat, öl/vin/drinkar, musik, kortspel och hela den biten. Var sjukt trevligt! Sen vid 00-00.30 snåret beslutade vi oss för att det nog ändå kunde vara roligt att få komma ut och shaka moneymakern lite. Sagt och gjort. Kändes inte som att någon pratade svenska, om det var så eller om det va sviterna från överförfriskning vet jag inte i nuläget. Tror jag får be att återkomma med ett slutgiltigt svar på den frågan efter att jag pratat med Mike. Var det bara holländare, belgare, fransmän, engelsmän och tyskar ute igår, eller borde jag läggas in Mike?
image101

Förlååt mamma jag lovade att hålla mig vit i minst två veckor, jag vet.. Det sprack efter tre dagar, men förstå mitt problem visst har jag hamnat fel.. det är fel på vårt system. Jag vet att ni äldre bara vill mig väl men det jag söker är en utväg (Extrapoäng till er som fnissade till det jag precis skrev och fattar grejen)

Förlåt mitt virriga mentala tillstånd, jag tror bestämt det är alkoholen som lämnar kroppen och väljer att ta en tur inom hjärnan på vägen för att säga god morgon.

Idag ska ska försöka ta mig runt sjön så rumpan får jobba lite, till affären (sköljmedel, tabletter till diskmaskin), till apoteket (Treo, nässpray, ansiktstvätt) och ringa banken. Och betala räkningar. Och städa samt laga mat. Hur många tippar ni på att jag klarar av?

Peace in the middle east

Kommentarer
Postat av: mike

nepp, det e nog bara att lägga in sig.. Nää, men du har rätt, var ju i princip enbart utbytesstudenter där igår..

2008-03-27 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0