Destruktiva tankar

Är det för mycket begärt med lite stabilitet i sitt liv? Jag ligger på toppen, men vissa dagar känns det som om jag befinner mig på botten. Ikväll slog just den känslan till. Jag lär mig aldrig att förutse det, jag förstår aldrig när det ska komma. Det värsta är att jag inte vet vad det beror på. Sånna här kvällar vill jag bara göra en Britney och dricka mig kanonfull på whiskey på köksgolvet samtidigt som jag snabbt och metodiskt tar mig igenom 2 paket cigg. Sen vill jag däcka och vakna upp med dregel och smink i hela ansiktet och bara glömma att jag ens existerat kvällen före. Känns det igen? Är det någon mer här ute i vårt avlånga land som känner samma behov eller är jag ensam?

image96

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte ensam kan jag lova! :) för övrigt har jag aldirg någonsin läst en blogg som är så totalt öppen, rolig och framförallt ärlig som denna.. tack!

2008-03-06 @ 13:23:29
Postat av: FuckDet

Anonym: Man tackar! Kul att någon uppskattar det :)

2008-03-06 @ 18:19:44
URL: http://www.fuckdet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0