Gnägg

Åh fy fan vad gött det är med semester. Får ju bara en vecka denna sommar.. eller ja, fram till årsskiftet iaf så det är väl lika bra att göra det bästa av den. Idag har jag sovit. Onödigt enligt många, yttert nödvändigt enligt mig som går upp 5 varje morgon och snittar samma siffra i mängden sovtimmar per natt.

Anyways, det blåser och regnar som ett rent helvete utanför, men när det slutar (om det slutar) ska jag nog ta och gå en promenad, för jag har blivit ett mindre fetto denna sommarn. Det blir jag alltid, det är ölen som gör sitt. Tur att man cyklar en mil om dagen till och från jobb, annars hade det blivit tråkiga konsekvenser.

Ikväll ska jag ut och dricka öl med tjejerna på den lokala baren eller puben, vi får se hur vädret blir. Sen kanske det blir hästfest i Falsterbo. Ja, jag skiter väl i hästarna, men nåt kul ska man väl ha för satt stockholmarna invaderar vår by. Nån annan som springer nere på hästfästen på strandbaden såhär i Falsterbo horse show 2008 tider?



Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0