Snoppis säljer ruttet

Så har man klarat av första steget denna dag, en entimmespromenad. Ja, lite fler än bara det första steget blev det väl, det är ganska många steg runt den där sjön. Närsta steg är att sjunka in i studiernas underbara värld. Steget efter det blir middag. Det blir sallad, igen. Fortfarande ingen som har några schyssta fett - och glutenfria recept där ute i cyberspäjs? Detta är ju en helt ny värld för mig, quornbitar istället för pasta och inga krutonger i salladen.. Hemska tanke..

Ja, när vi ändå snackar grönsaker så tar jag nu ställning mot den där jävla snoppbutiken Willys! Köpte mina grönsaker där för två dagar sedan, och nu är dom mögliga. Mina tomater är ruttna! En av tre avocados är misstänksamt mjuk. Det var absolut inget fel på skiten när jag köpte dem, de var nästan lite i omognaste laget och därav min väntan i 2 dagar på mognad. Jag som var glad åt att för en gångs skull hitta avocado som INTE var ljusgrön på snoppis, tji fick jag. Och ruttna grönsaker.

image90


Nu ska jag sluta tjata om ruttna grönsaker, men ni måste ju förstå att gurka och coctailtomater plötsligt har blivit en stor del av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en bra dag:)!

2008-02-12 @ 14:25:58
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: weronica

svar; tack så mkt! :)

2008-02-12 @ 14:46:53
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Haha ja vad gör man på den utbildningen då? ;P Förstod inte ett jota typ..haha ;D

2008-02-12 @ 15:08:48
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0