Slitvarg

Jag vet fan inte var jag ska bli av nu. Hade kunnat dö rätt upp å ner. Här på golvet. Klick hade det sagt när mitt system hade stängt ner. Jag är så trött.

För att komma till min vind krävs det att jag går ner tre trappor, över en gård och sen upp tre trappor i nästa hus. Idag har jag sprungit till vinden 6 gånger. MED stora lådor porslin och glas. Jag ska ju snart flytta hem till Malmö igen, till en lägenhet som inte ens är värd att kalla lägenhet. 30 kvadrat, det är mindre än hälften av vad jag har idag. Alltså måste det rensan bland prylarna. Blocket punkt ess ee here I come! Är det inget som köper skiten blir jag förbannad, helt seriöst. Det ända bra med dagen språngmarcher är väl mina antal steg till Tyras tävling, hehe..

Fan fan FAN nu spille jag chilli con carne på min stol. På den lilla del av stolsdynan som istället för svart är.. vit. Eller var. Nu är den oreange. Snyggt.

Annars då, är det bra med er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0