Detta är kanske det hurtigaste jag gjort. Nånsin.

Okej, nog för att jag tävlade i Mjölkannan när jag gick i sjätte klass (och vi kom två i hela Skåne! Inte min förtjänst men dock.. I was the crappy kid som fick vara med bara för att vi knappt hade några tjejer i klassen) och att jag har hållt på med lite random sporter som basket och boxning, men jag menar det va ju i ungdomens år det. Nu har jag iaf anmält mig till en tävling helt utan pris eller vinning, förutom sitt eget välbefinnande. Och jag menar sen när har jag brytt mig om min hälsa?

image103

Tyra har alltså en tävling på sin blogg. Komma i form till sommarn och den biten. Jag kan ju inte så mycket om sånt, så jag väljer att inte säga för mycket. Men först till 500 000 steg är det som gäller iaf och jag har gått ut stenhårt idag. Mitt ex frågade "varför", och på svaret att jag ansåg min bakdel blivit sladdrig svarade han "men du har ju alltid haft en stor rumpa". Happ. Han ändrade sig snabbt till breda höfter när han såg min mordiska blick, men ändå.

Detta är inget aprilskämt för er som trodde det. Nu jävlar ska här motioneras.

Kommentarer
Postat av: sweetholycrap

hahahah jag dör jag kommer ihåg mjölkkannan. vi vann aldrig något på den sportsliga biten men jag personligen vann en mjölkkannan t-shirt en gång. ;) mjölkkannan forever!!

2008-04-01 @ 16:06:01
URL: http://glife.se/sweetholycrap
Postat av: Beauty By Beata

UTMANINGEN ÄR IGÅNG! GÅ FÖR LIVET! HEJA, HEJA!

2008-04-01 @ 16:07:01
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Tyra

Bra där :D nu kör vi, kram

2008-04-01 @ 17:33:54
URL: http://www.tyras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0