Bråkar du med mig, bråkar du med min hammare.

Idag när jag var ute och motionerade som bäst fräste en cykel förbi så nära att jag trodde den skulle köra på mig. Detta skedde mitt på bron över sjön och på cykeln satt min granne. Hon med råtthunden. Jag fick en instinktiv lust att bara putta till henne så att hon hade flugit huvudstupa ut på vägbanan bland alla bilar. Jag gjorde förstås inte det, men hade hon cyklat lite långsammare och jag hade haft lite längre tid på mig kan jag inte stå för vad jag hade gjort. Jag gillar henne inte speciellt mycket. jag hatar henne absolut inte, men hon är inte en människa jag skulle bjuda på kaffe heller.

I lördags höll hon ett jävla sjöslag där nere under mig. Fester kan jag ta, har väl haft min beskärda del av dem själv.. Men det är skillnad mellan lite musik och dricka till elva då man enligt regler ska stänga av, och att hålla full houseklubb till 4 på morgonen. En jävla bas hon ligger inne på där nere kan jag säga. Och rapbattles i trappuppgången, whats up with that? Ja jag vet.. ska väl inte låtsas att jag varken är moralkärring eller ängel, men jag var gravt bakfull min lördagskväll och ville inte dansa discodans här uppe till 4 på morgonen medan glasen i hyllan föll i golvet av basens vibrationer.

Nåja, moralkärring eller inte. Jag är en bitterfitta och jag erkänner det. Jag är ganska from och snäll, men saker som mat och sömn är heliga för mig. Man rör inte min mat och man stör inte min skönhetssömn. Jag behöver den.

Så. Morgonen efter, söndag 9.00, gick jag upp ur sängen som en paralyserad robot, ilsken som få. Ut i köket, öppnade städskåpet och tog ut min nyinköpta blommiga hammare. Denna använde jag sedan att banka på diverse ställen i sovrummet (mest på golvet) i hela 15 min. 15 minuter mina vänner! Jag vet nämligen att hennes sovrum ligger precis under. Jag tog en paus på 20 minuter innan jag körde proceduren igen. Jag är bitter, jag är elak. Min sömn är störd.

image104


Jag är dessutom väldigt säker på att hon kom upp, för när jag 45 minuter senare lämnade lyan för en sväng på stan hörde jag hur hon dammsög.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Var gärna med och tävla på min blogg. Du kan vinna 3 par mönstrade strumpbyxor från Evas Underkläder (värde 327:-) http://samdra.blogg.se/1206556330_tvling.html - Tävlingen slutar IKVÄLL 22.00! :)

2008-04-01 @ 21:01:54
URL: http://samdra.blogg.se
Postat av: Bad ASs

Hahahhahahaha så ball!! Stå på dig!! Det e rätt!! hahaha...hämnd ljuva hämnd...jag vet ju vad sömn och mat kan betyda för en, jag e likadan!!

2008-04-04 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0