Onsdagskväll, är du snäll.

Nejmen hallå där. Nu sitter man här på kvällskvisten, efter en lyckad match och är.. full. Det är onsdag och jag ska inte ens ut. Jag borde göra en massa andra saker som jag i skrivande stund inte kan avslöja.. men om några dagar kan jag vädra mina hemligheter. Hemligheter är hemliga och borde därför förbli.. hemligheter. Hemliga sådana.

image57

Ehhm.. jag bör antagligen sluta här och nu, men jag är way to blonde for that.

Jag delgav ju häromsistan att mitt besökarantal ökar drastiskt. Jag vet att det kanske är en tidig fråga, men vad skulle ni människor, som här och nu läser min blogg, vilja ha mer av. Jag är ju inte blyg.

Jag drev tidigare en blogg som hade ca 400 unika besöäkare per dag, ganska mycket. Fick många kommentarer och så. Nu är det ju på detta vis att jag skiter fullständigt i kommentarerna, bloggar för min egen skull. men har ni lust att skriva nåt blir jag självfallet glad, älskar människot med åsikter. Vad är bra? Vad kan jag förbättra? (snälla skriv inte "det svenska pråket" så jag oftast bloggar på fyllan) Vad saknar ni? - Ämne? Bilder? Ölprovning? Allt är tillåtet. Fråga på, kom med ideer.

Nu borde jag gå och göra min hemliga grej.

Kommentarer
Postat av: Bitchy

ja, vafan, vill se bilder! muhahaha :D

2007-11-22 @ 20:34:56
URL: http://www.NYbitch.blogg.se
Postat av: Indiana

Porr! Mer porr! Äcklig porr!

2007-11-23 @ 21:54:10
URL: http://badassbitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0