Mjölk!

Hej bloggen. Det är en söndagskväll klockan nio och jag har slutat röka. Jag har stoppat i mig mat hela dagen och försökt sysselsätta mig med diverse filmer och tidningar. Jag har till och med tagit en bakisöl. Jag klättrar på väggarna här! Hade det inte varit så förbannat kallt och mörkt ute och hade jag inte varit så sjukt naken hade jag gått ut och rört på mig.

Detta bådar inte gott. Det är ju bakissöndag och jag röker normalt inte när jag är bakis, är verkligen inte sugen. Men idag är jag sugen, måste vara så att min kropp känner till mitt beslut att fimpa och visar sitt missnöje genom att jävlas med mig. Den borde tacka mig istället.

Nu ska jag dricka mjölk. Mjölk mjölk mjölk

mjööölk!

Kommentarer
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

Haha.. jaså, så det är det man ska skaffa sig..;)

2007-11-11 @ 22:38:50
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: FuckDet

Lari: Japp så är det!

2007-11-12 @ 11:18:02
URL: http://www.fuckdet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0