Less

Det där med mobilbloggning funkade ju kanon. Synd bara att bilderna kom in en dag för sent samt att bekräftelsen som kom till min mobil igårkväll berättade att det INTE fungerat. Ska det vara så? Ska det ta så lång tid?

Jag e på fruktansvört dåligt humör just nu. Jag är less och uttråkad. Helgen kommer, som det ser ut nu, spenderas hemma hos mamma. Med mamma. Mamma i all ära, men det va inte riktigt det jag sett fram emot.. Bara å inse att folk inte kan ha tid för mig jämt antar jag.. Hade jag haft pengar hade jag gått ut med någon polare, men det har jag ikke. Måste verkligen hitta mig ett jobb... varit arbetslös i tre veckor nu och pengarna är slut!

Nu ska jag väl ta mig i kragen och ta en promenad åtminstone. Man blir inte av med fläsket genom att sitta i sängen hela dagen, det är ju en sak som är säker. Ikväll ska jag väga och mäta mig och det ska jag upprepa varje fredag. Nu får det va nog. Är dock livrädd för mina mått och att se bilderna som jag ska ta. Fyfan, det var många år sedan jag var uppe i denna storlek. Bäst att sätta stopp för det nu innan det blir för illa. Mål - 5kg

Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0