Jag må pissa på mig, men jag är iaf ärlig

Torr i både hy och hals sitter jag här med min måndagsöl numero dos hemma hos mamma. Jag har varit här och använt råvarorna hennes till en jättelasagne som ska med hem. Ja, dösniket jag vet, men är man arbetslös så är man. Nytt på den fronten är dock en anställningsintervju på torsdag... håll tummarna och en biten så är ni trevliga. För då jävlar ska här jobbas och sparas och shoppas och levas.

Appropå lasagnen så är det lite utav en FuckDet special. Innehåller både svamp och morrötter, basilika, tre olika sorters ost och hela kittet. Fint som fan.


Hahaha, lasagna face? Så kan det gå när man söker
på lasagna.



Helgen va trevlig, lördagen slutade med ett spel där man skulle dra en egenskap ur en skål och säga vem i rummet den stämde mest in på samt varför. Jag blev vald som den som hade störst chans att bli rik, den som skulle få finast hus, ärligast (på gott och ont) och den som löpte störst risk att pissa på sig.. Hmm ja.


EDIT: Jag utelämnade en liten detalj som BadAss nämnde i kommentarerna. Jag blev även vald till den slampigaste. Hur kunde jag glömma det? Förnekelse kallas det nog..

Kommentarer
Postat av: Hang

Var gärna med i min tävling och vinn valfritt smycke! :)

Postat av: Bad Ass

Lycka till på intervjuen imorgon, ska hålla tummarna!!



...på spelet, du blev inte vald till något annat...?? :P

2008-10-01 @ 19:10:56
Postat av: bitte

grymm bild

2008-10-02 @ 13:37:04
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: FuckDet

BadAss: Vad har jag glömt? har jag inte skrivit slampigaste? va? herreminskapare, jag blev ju vald till slampigaste också!!!

2008-10-02 @ 17:22:26
URL: http://fuckdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0