Dumbom

Gaaah! Idag är jag på dåligt humör. Jag blir sur som ättika när jag tycker någon är dum, och idag har någon varit dum. Dumbom. Och nu kommer jag hem till mamma för att laga mat till mig själv innan jag hjälper henne sortera vindskartonger. Hon lovar mig dyrt och heligt att det finns sallad i kylskåpet. Finns det sallad i kylskåpet tror ni? Nej, självklart inte. Tomater och gurka, men det blir ju också just en snygg sallad. Lätt att gå ner i vikt om folk ska luras om salladen hela jävla tiden! Nä!

Och så blir jag arg när jag åker buss med. Först kom det en kille med ful rosa hög hat med ros i. Varför i hela jävla friden drar man på sig en sån? Sen strax efter kommer en tant (huuuhh tant) och tots att hela jävla bussen kryllade av lediga platser, så skulle hon tvunget sitta bredvid mig som hade en stor jävla väska stående på sätet bredvid. Så den fick jag ha i knät. Hade det inte varit för jag bar mina surglasögon (svarta så man inte ser ögonen) hade jag gett henne onda ögat.



Och! Hade bara dumbom hört av sig med en ursäkt hade allt blivit bra igen, men nä. Det går ju tydligen inte för sig.

Nu ska jag gå ut i kylskåpet och äta alla mammas twix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0