Dagen efter igår

Det luktar unket och gammal öl/vin/sprit - fylla här inne. Det ligger kuddar och kläder överallt och bland mina rosa lakan ligger det en man. Hihi, trevligt. Mannen alltså, inte odören. Jo, men det vart visst lite fest igår, och med ett panikutrop "taxin är här om två!" fanns det ingen tid att städa upp burkar glas och chipssmulor.

I natt drömde jag en sjuk dröm om att jag passade 5 undulater och att dom attackerade mig när jag försökte sova. Och att jag sen fick fågelinfluensan tack vare att jag, i rent försvar, råkade smälla till ett av fjäderfäna som låg skadad och viftade sina äckliga parasitfyllda vingar i mitt ansikte hela natten.
Sen drömde jag att min kompis Bonzan lagade mat i min micro. Chili con carne i en plastburk med locket på. Det blev översvämning och jag hade chili i hela köket (vilket i sig är rätt lustigt då jag inte har ett kök). Bonzan löste detta genom att hälla ut 20 liter vatten på golvet. Jag vaknade upp med orden "Bonzan, va i helvete gör du?!"

Nu ska jag stoppa nåt i munnen. Vad som helst, trycka i huvet. Bakfyllan vet inga gränser. Måste fixa detta innan söndagssteken hos föräldrarna. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0