Ayy Caramba!

Så va det fredag. Jag är sjukt imponerad över allt jag har åstadkommit idag, samtal och ärenden har blivit genomförda. Idag kan inget stoppa mig!

Jaha.. så vad ska ni göra ikväll då? Jag sitter och stirrar på mina Traderaauktioner just nu. Fått sålt en hel del.. Vissa saker vill jag fan inte ens sälja, men jag gör det enbart för att jag behöver pengarna. Som mina Converseskor. Vafan. Men men.. Någon som e sugen på klänningen från Miss Sixty? Använd kanske 3 gånger, nyskick alltså. Nypris ligger la på 1200 kr. Also seen on Christina Aguilera (det e sant, hittar bara inte bilden på Google bildsök för tillfället). Komigen nu. Jag kan inte ha den. In och buda nu! Auktionen tar ju slut nu! Jag är fattig.. snälla..?

image102
Ja, den är lite skrynklig, orkade inte stryka för att ta en bildjävel.

Jag borde gå och duscha av mig. Ikväll blir det lite tacomys med dricka och den biten, då kan man inte lukta skunk. Och så borde jag föra över bilder från kameran, men sådana oviktiga saker får nog vänta lite.

Vill ni att jag ska börja med dagens outfit? Va? Vill ni det? Jag orkar inte ta en bild men jag kan beskriva för er. Randiga strumpor, neonrosa velourdress och ett grått linne. och flottigt hår i en knut. Folk stirrade på Willys det vill jag säga er.

Nej, om man skulle ta den där duschen.

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Hej,

Du hade skrivit i Tyras blogg att du kanske ville vara med i våran utmaning. Måste veta om du ska vara med eller ej?! Men det är ju klart du ska, eller hur?! :)

2008-03-28 @ 14:53:21
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: nadja

gud va snygg klänning var har du köpt den?

2008-03-28 @ 18:17:14
URL: http://rosalady.blogg
Postat av: Junitjej

Vad kul att du också är med i Beatas och Tyras stegutmaning! Heja dig!
Ha en trevlig helg! ♥

2008-03-29 @ 11:40:22
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

oooh vet du, jag har testat exakt den där klänningen. den är så jäkla snygg! men satt inge vidare på mig.. men oooh va jag vill ha!!!!

2008-03-29 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0