Slurp slurp

Här sitter jag och sippar Kahlua från ett tipperglas . Dels för att det är mycket gott, även fast jag inte är ett fan av sötsliskiga saker såsom cider t ex så funkar alltid lite Baileys, Kahlua eller annan choklad eller kaffesmakande vätska. Haha, vätska, det lät ju lite snuskit. Hoppsan Kerstin, någon har inte fått sig nåt på länge.

image76

Jaja, iaf, jag gled ifrån ämnet där lite. Jag sippar Kahlua dels för att det är gott och dels för att det hjälper mig slappna av. Så trots att jag är redo för att bli halshuggen på opponeringen av C-uppsatsen i morgon - och trots att killarna som lagar taket och spinger där mellan 6 - 18 och för liv har pajat TV antennen och jag därför har myronas fucking krig på alla kanaler, är jag avslappnad och upplever sinnesro. Ni märker ju mina meningar.. långa. Jag är för avslappnad för att sätta punkter gott folk.

Det var ju inte meningen, detta Kahluasörplande. Jag som försöker lägga om min livsstil. Magen säger ffs bitch, get youself together and stop putting all that crap in your motuh. (engelska magen, dra på trissor, tur att jag lärde mig egelska på högstadiet) Istället för att lyda gör jag tvärt om, jag stoppar i mig sjuka mängde fet mat, bröd och alkoholhaltiga drycker. Rebellen i mig tittar fram och hon ger blanka fan i om jag sitter i timlånga diarréer. Tack som fan.

Iaf, nu ska jag återgå till myrornas krig. Dessutom behöver tipperglaset en påfyllning. På återseende och den biten.
image77

Kommentarer
Postat av: catya

hehe.....din blogg läser jag redan, eller när du lämnar länk så att säga då jag inte har några bloggar sparade,
gillar det du gnäller om ;)
puzz

2008-01-17 @ 11:18:58
URL: http://catya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0