Mellandagsrea vs. Thailand - Valet är lätt!

image60
FuckDet säger: (13.07.31)
Ser att du drömmer om Thailand.. Jag med.. Träffade ju G igår en snabbis bara för att säga tja och hejdå osv, han åkte till Thaland igår kväll. Fick ett sms vid tolv "är på flygplatsen nu, om två timmar lyfter planet till Thailand"

FuckDet säger: (13.07.55)
Tre veckor ska han vara där, bara chilla. Plus att en som heter J är där nu och M kom precis hem... Alla ska dit verkar det som!

Chillar i soffan och drömmer mig iväg till Nya Zeeland & Thailand!! säger: (13.07.56)
Ahhhh vilken idiot!!

Chillar i soffan och drömmer mig iväg till Nya Zeeland & Thailand!! säger: (13.08.06)
Idioter!!

FuckDet säger: (13.08.37)
Jag svarade "Äckligt är vad det är, usch! Svett och sand mellan skinkorna, tur man slipper den sortens obehag"

Chillar i soffan och drömmer mig iväg till Nya Zeeland & Thailand!! säger: (13.09.24)
Hahaha

Chillar i soffan och drömmer mig iväg till Nya Zeeland & Thailand!! säger: (13.09.28)

BRA!!

FuckDet säger: (13.10.11)
Tss, Thailand liksom.. Varför vara där när man kan vara här och stirra ut i snöslasket? Ofattbart att folk åker dit frivilligt!

Chillar i soffan och drömmer mig iväg till Nya Zeeland & Thailand!! säger: (13.11.40)
Ja, jag fattar inte det heller.... Vilka idioter.. Åka dit bland en jäkla massa folk till värmen och riskera att bli magsjuk av ngn mat och billigt skit till kläder.... När det finns detta. Sitta inne i soffan och kolla ut på den vackra snön... Och handla på rea.

image61

Kommentarer
Postat av: Bad Ass

hahaha.... gillade vår diskussion!!

2008-01-03 @ 16:49:01
Postat av: Nadine

jag åker om 12 dagar fan va ja inte vill! jag vill vara hemma frysa och skratta när bussen stänker ner mig med metervis av snöslask! och, duck mellandagsrean. detär eftermellandagsrean som är den grymma rean!

peace

2008-01-05 @ 00:03:22
URL: http://primaryroad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0