Kill me with kindness

Wroooom wroooom, och fram kom motorsågen! Jag talar förståss om denna satans opponering och eximination som äntligen är över. Opponenterna var nöjda, det var inte examinatorm. Trots att inbjudna gästa kom för att kolla på enbart vår uppsats, sågade han oss vid fotknölarna vad det gällde våra källor. Det var tydligen inte okej att trots att ha engagerat hela stans biblotikarier och experter i sökande efter litteratur, nämna att det inte fanns mer litteratur att få tag på. Hold up man, säger jag då. Min partner in crime, tjejen jag skrev med, gick till hårt motangrepp och betyget var ett faktum.

image78


Vi var en av de tre uppsatser som fick kommentaren "er tre har jag absolut inga problem att godkänna" medan en annars stackars grupp fick höra fortsättningen "..men er vet jag inte vad jag ska göra med". Shit happens, och jag tackar fan för att detta gick vägen.

Vidare på dagens schema står ryggläge, enbart ryggläge. Hade planerat in att både hämta mitt pass och springa till gymet och svettas, men vem orkar det när stora, mjuka sängen står hemma på kammaren och skriker mitt namn? Precis.

I morgon blir det after work för att fira att tiden som studentajävel snart är slut. Buffé och öl. Jag älskar buffé, den enda gången folk inte kollar snett på mig för att jag öser upp portioner som skulle mätta hela Afrika på tallriken. Småland mina vänner, på bufféer ska man minsann få valuta för pengarna. Själv är jag inte snål, jag mättar bara magen.


Kommentarer
Postat av: Bad Ass

hahaha, Grattis till att ni klarade det!! Det var ni värda... sen det med buffe...tur att inte jag hade kommit dit, då hade det inte funnits någon mat kvar till de andra, mohahahaha!!

2008-01-19 @ 10:59:05
Postat av: Partner in crime

Jo, jag säger då det. Don´t mess with pregnant women! ;-) /J

2008-01-21 @ 10:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0