Google analytics

Folk har googlat följande och hamnat på min blogg:

1. fuckdet
2. "vi var födda samma år och samma dag"
3. absolute vodka gluten
4. granen börjar barra dagar
5. homosexuella är psykisk sjukdom kryp
6. jag är röksugen som fan fan fanfan fanfan fanfan fan fan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7. svullna fittor
8. thaland fuck
9. tjej julmat mage svälla

hmm... qué? hehe..

image69

Min blogg har fått besök från:

USA:
Kalifornien ? San Jose
Kansas ? Coffeyville
Flordia ? Palm Bay

Spanien ? Madrid
England ? Leicester
Norge ? Oslo, Stavanger och Oppegard
Finland ? Helsinki
Grekland ? Aten
Kina - Shanghai

Närmare 94% av mina besökare kör Windows. 65% kollar på bloggen genom Explorer, vilket jag tycker är ett jävla skämt. NI SKA FAN HA FIREFOX!!! Designen är mycket snyggare då.

Kommentarer
Postat av: Linda

hejj ser att du har lyckats med att få fram vilken some besöker ens sida!! jag har hållt på och klurat ett tag på det men jag LYCKAS inte..pretty please kan du berätta hur jag går tillväga? svara i min blogg om du vill hjlpa mig /Linda

2008-01-13 @ 21:42:37
URL: http://lindawithgii.blogg
Postat av: Anna

Jag undrar oxå!

2008-01-18 @ 12:14:04
Postat av: nisse

haha.. firefox ftw

2008-01-23 @ 12:12:19
URL: http://saippuakauppias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0