Give it a go

Jag är förvånad och imponerad. Förvånad och imponerad att det faktiskt finns de trogna som klickar sig in här. Jag har ju mina bloggsvackor. Det beror på, som jag nog nämnt tidigare, att det händer mycket i mitt liv. För samtidigt som det händer så fruktansvärt lite, så händer det så jävla mycket. Motsägelsefullt? Jag vet..

Ska ge detta ett försök till, känner mig liksom tvungen.

Kom hem till skitstaden idag efter att ha spenderat jul och nyår nere i mitt kära Malmö. Där finns mitt liv - mina vänner, min familj och mängder med skoj.
image58


Nu sitter jag här och blicken vandrar mellan två ting. Min flaska absolut discovodka och min lilla TV. Jamie Oliver lagar nåt gott och avancerat. Jag lagar snabbmackaroner som jag tänkte servera med ost och ketchup.

Å nu vet ni det.

Kommentarer
Postat av: Bad Ass

Ahhhh kommer sakna dig.... hehehe

2008-01-03 @ 16:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0