Gäller mellan tolv och fem

Denna helg har varit mycket mycket sjuk. Jag, tre grabbar från hemma och en tjejkompis som även hon kom upp för ett surprise visit... Oerhört lite sömn, fantastiskt mycket alkohol. Hamburgare, tacos, hårdrock, pizza med pommes eller "en kvart fetaost" (jävligt äckligt btw).. Nakenhet, sång.. Att virra runt stan i bara strumpor alternativt en badhanduk är sjukt underskattat. Riktigt mycket skratt.. Jag har världens bästa vänner. Helt jävla klart.

Var är vargen?
image73


Jag har precis tryckt i mig två toasts direkt från mackgrillen. Med cirkus ett halvt kilo ost i, plus mjukost. Jag är så jävla nyttig. Nästa vecka ska jag börja resan mot mitt liv med IBS. Tjohej. Bye bye till chipsorgier och pizzasvullande.

Nu måste jag fan gå och samla lite energi.. Detoxa kroppen från all den sprit som förtärts. Halleluja.

Kommentarer
Postat av: Bad Ass

JAG VILLE OCKSÅ VA DÄR!!!! :(

2008-01-19 @ 11:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0