Det kommer aldrig hända, baby

Fick en rad sms av en man. Han skrev på ett sätt så det var omöjligt att ungå det faktum att han försökte få mig att bli svartsjuk. Låt mig bara säga:

1. Jag har inte dom känslorna för dig. Jag har aldrig haft och kommer aldrig att ha de känslorna. Du är/var en kul grej för mig. Jag är som jag är och kommer inte be om ursäkt för att jag sårar. Jag sa till dig att jag inte är en bra tjej, jag gjorde det förbannat klart att jag inte är snäll.
2. Även om jag haft de känslorna för dig, så har jag för längesedan stängt av den delen i mitt känsloliv. Jag blir inte intresserad på det sättet. Det ända intresse vad det kommer till män för mig just nu innefattar endast vad de har mellan benen.
image66

Jag tror han vet vem han har med att göra, han inser inte att han har mött sin överman. Han förstår inte att jag sitter och högläser smsen för brudarna, skrattar och övergår till nästa tjejs patetiska kontakter som desperat försöker ta överhanden.

Wont happen. Sorry baby.

Mitt svar? "PS. Du har klamydia"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0