Ass doctor

Hejsan bloggen. Idag har jag haft min sista gumpundersökning. 70 cm upp i röva kom kameran, sen skrek jag av smärta, varpå sjuksjöterskan slog mig i magen. Det ska tydligen hjälpa, det gjorde det inte. Jag upprepar dock - 70 cm. Medan doktorn var där inne med sin kamera och rotade, vände han tvn mot mig och frågade "vill du titta?". Eh. come again. Om jag vill titta? På min tarms innanmäte? Eh, nej tack.

Efter undersökningen fes jag som en elefanthane, eftersom de pumpat röven full med luft för att vidga tarmen. Så nu vet ni det också.

IBS, det är namnet på min kroniska tarmsjukdom. Thank you Jesus.

image70

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha, förlåt för jag skrattar men jag höll på att pissa på mig av skratt när jag läste din roliga historia på kenzaas blogg. tror du har stor chans att vinna :D

2008-01-10 @ 23:12:07
Postat av: Kristin

tjooo! ja bara måste kommentera! läste ditt bidrag te kenza.. ja har nog aldrig skrattat så mkt som ja gjorde då ja läste de!! samtidigt som ja skäms.. haha de e verkligen nåt som skulle kunna hända mej oxå! hahahaa ja hoppas verklgen du vinner för de e nog de mest pinsammaste som kan hända! :P

hare fint!=)

2008-01-10 @ 23:48:52
URL: http://kristin87.blogg.se
Postat av: Cassie

hittade dej via kommentaren hos Kenza, jag hoppas verkligen att du vinner den personliga almenacka för jag har aldrig skrattat så mycket efter att jag läsa din pinsamthet ^^

2008-01-10 @ 23:51:08
URL: http://Cassie92.blogg.se
Postat av: FuckDet

Cassie, Kristin, Johanna: Haha, ja det är kul att man kan roa. Såhär i efterhand skrattar jag själv rätt gott åt det faktiskt. Då ville jag seriöst bara tillbaka in i duschen och dränka mig.

2008-01-11 @ 01:15:38
URL: http://www.fuckdet.blogg.se
Postat av: Ailura

Ja du, en sådan undersökning låter inte alltför roande. Hoppas du fick lite godis eller åtminstone ett bokmärke när de var klara.

2008-01-17 @ 01:03:21
URL: http://ailura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0