Ibland är dom bra att ha

Männen alltså. Det är bra att ha nån som kommer hit och lagar mat till mig för att sedan gå vidare till att koppla om kökslampan så att inte proppen går varje gång man tänder den. Att sen slänga in aktiviteter som fixa min trasiga ugnslucka och skruva upp en gardinstång.. tja.. Det är en bra bonus.

Tro nu inte att jag inte kunnat fixa allt detta själv, för det hade jag givetvis kunnat. Det är 2008, kom med i matchen för fan! Men är man lat får nån annan laga mat, för att slänga in ett litet rim såhär på kvällskvisten.

När vi ändå är inne på ämnet mat leder det mig in på gårdagens inlägg om hamburgare. Tror faktiskt att det är ett av mina inlägg som fått mest kommentarer. Eftersom det verkar vara så intressant ska jag berätta att jag trots att jag tackat nej till the Big Mac fick en Cheesburgare. Måndagssvull!

Har precis tittat på kändisJeopardy och Katrin Schulman var en av de tävlande idag. Jag gillar henne, tycker hon verkar rolig som fan. Kanske inte den bästa på knapparna, men charmig på nåt sätt.

Annars har jag väl inte så mycket mer att dela med mig av idag. Jag ville motionera med regnet pissade ner hela dagen så det blev inget med det. En till fettokväll i soffan då med andra ord. Till helgen måste jag vara smal, för då kommer BadAss hit och det kommer bli ett par sjuka dagar. Ska bli kul som fan!

Saar så sålänge.



Kommentarer
Postat av: johanna

bigmac&co är min passion!

2008-02-27 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0