Good morning sunshine

Fy fan, detta är inte mänskligt.. Min kropp är inte byggd för att gå upp såhär tidigt. Workshop hela dagen.. "Kom inte bakis, vi måste tänka", va det ja. Jag är inte bakis, men kopiösa mängder sprit min onsdagskväll hade nog varken gjort från eller till som det känns nu. Och så va ju det här med nya livet också.. För magens skull. Klockan är inte ens 7 och kroppen skriker redan efter choklad eller flottiga ost(fett)mackor(gluten). Men se den gick inte..

Nä, nu ska jag försöka måla på mig ett ansikte.. och knapra på en selleri eller nåt.

Kommentarer
Postat av: turbotrollet

Förstår inte att det ska vara så lätt att fastna för onyttig mat, men s¨svårt att vilja ha nyttig mat. Bläää!!!

2008-02-08 @ 17:56:44
URL: http://turbotrollet.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0