Fy skäms

Ja, fy skäms på mig! Kunde inte motstå pizza och öl till fotbollen, och nu är det just så jag ser ut. Som en fotboll. JÄVLA IBS helvete tarmsjukdom! Gluten - och fettfria recept önskas.. Skulle verkligen vara tacksam. Kan ni inte ge tips på ert allra nyttigaste recept? Nåt nyttigt äter ni väl? Eller är ni som jag? Pallar inte kramperna, svullnaderna och de frekventa toalettbesöken längre. Orkar inte.

Jag känner mig som jag är på väg ner i ett stort svart hål. Förkyldningarna och migränanfallen avlöser varandra, jag är trött och orkeslös. Har en jävla massa att ta igen i skolan, måste ju ha mitt jävla csn, annars går jag under. I morgon MÅSTE jag göra den där uppgiften som skulle vatt inne för en vecka sedan. Jag MÅSTE! Jag måste ta tag i min kost, annars pajar min mage totalt. Jag måste förbättra min karma.. Känns som jag mitt i allt förlorat mig själv. Alla värderingar är som bortblåsta. Jag ljuger, manipulerar och leker med folks känslor. Jag hade blivit helt förkrossad om någon gjorde så mot mig.

image83


Jag är trött på denna stad. Så förbannat trött. Från att ha haft så jävla mycket vänner, har jag nu ingen att umgås med i princip. Har aldrig varit med om att behöva tjata på folk att hänga med mig förr... Här är alla så uppslukade i sitt. Alla har barn eller sambo. Spelar ingen roll att man bjuder, man blir aldrig bjuden tillbaka. Jag säger FUCK DET helt ärligt. FUCK DET!

Jag har svårt att se ljuset i tunneln, även om jag vet att slutet på detta är nära. Jag kommer dra härifrån för att aldrig mer återvända. Det ska bli mig ett sant nöje.


Jag drar nu, skulle dratt för länge sen - kanske inte återvänder igen.

Kommentarer
Postat av: Karin

taack:)

2008-02-06 @ 20:57:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Angelica

Aj aj det lät inge vidare. Men jag hoppas det ordnar sig till det bättre för dig! //Angelica

2008-02-06 @ 22:03:18
URL: http://anga.blogg.se
Postat av: Anonym

Fan vad du har en förmåga att ta orden i munnen på mig ! Känner nämligen exakt som du gör för tillfället..:)
Rock on, I know i will..

2008-02-07 @ 08:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0