En av dom bäst tjejer han nånsin träffat

Det lovade uppdateringen uteblev igår. Förklaringen var för mycket mat i magen (kniip) och nån GT för mycket i systemet. Ja se morfar... Alltid ska han hälla i en sprit i mängder.

image89


Det var en mycket lyckad fredagskväll. Började med 25-årsfest och schlager hos M, födelsedagsbarnet själv däckade efter att ha halsat diverse presentflaskor drickbart. Han låg och kramade ett Marabou smarties/non stop (minns aldrig vilket som är vilket) i sin flatmates säng i någon timme.

"Krister Sjögren.. Han är ju i pedofilåldern. Får dåliga vibbar när han står där på scen bredvid Amy Diamond" /J

Vidare drog vi ner på stan för att kolla in det fabulösa nattlivet i denna stan. Jag hängde med N, en tjej jag träffat några timmar tidigare, och hennes kille. Kvällen var riktigt rolig, och jag blev förförljd av en viss man från ett visst program där folk med massa djur ute på landet sökte efter fru. Han ringde senare, efter att ha snokat upp mitt nummer av en kompis, och ville ha en filmdate och jag fick även höra att jag var en av de bästa tjejer han träffat. Ja, det märks ju att han va full. Å jag med. För att säga att jag är en bra tjej är ju faktiskt en skrattretande överdrift.


image88


På väg hem träffade jag ett gäng random människor som ville ha med mig och käka. Jomenvisst, varför inte. Ett lamkött med en tunga som åkte ut och in i munnen likt en väsande reptil bjöd mig på en kycklingsallad. Det tackar vi för snakey. Sen fick han förlja mig till dörren, och sen fick han gå hem. Han var inte jättenöjd, men man kan ju inte alltid få som man vill.

Just nu befinner jag mig i ryggläge men en varm vetepåse runt axlarna och lite feberfrossa. Ska dra en treo och 30 minuter hos Johnny Blund för att sedan ta tag i skola och tvättstuga. Kanske även borde städa upp här.. Har 6 påsar sopor vid dörren som väntar på att tas ut. Fresh.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja det hade man inte tackat nej till ^^

Rolig blogg :D

2008-02-11 @ 12:22:58
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Jennie

Huh, please don´t tell me att denna man med djur härstammar från samma polkaland as I do.. Håll hårt i hatten och spring =)

2008-02-11 @ 15:22:58
Postat av: FuckDet

Wysteriia: Haha tackar!

Jennie: Jag är rädd för att så är fallet, jag sprang.

2008-02-11 @ 15:41:40
URL: http://www.fuckdet.blogg.se
Postat av: emelina

Jag är dock inte lika seriös när jag skriver blogg, flicka lilla.

2008-02-11 @ 23:40:12
URL: http://monkeybooobie.blogg.se
Postat av: Jennie

Goood! Run Forest run! :-)

2008-02-12 @ 11:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0