Det smittar!

Läst hos Kissie:

"Har precis tagit ett bad och bara kopplat av, haha dock gjorde det mig bara ännu tröttare.. Iaf, tittate på Scrubs när jag lät ansiksmasken torka där folk blev gravida hej villt. En grejj jag funderade på, varför gör folk så stor grejj av att "bli på smällen?". Abort, säger det er något gravida tonåringar? Förstår inte hur folk kan förstöra sitt liv genom att föda ett barn, iaf i min ålder.
Tonnåringar som föder barn är verkligen korkade, utan tvekan. Jag skulle aldrig visa sympati för någon som är gravid och ens funderar på att behålla det, inte ens om det var min kompis. Abort, abort abort. Och dom som är emot det, ja det ska jag inte ens skriva om för sånt tål jag inte. Specielt tjejer som är emot abort, omg självdiskriminering?!
Åh, ush nej nu ska jag ut och möta 2 killar, fyllda med spermier.. Malin hälsar också! Puss hej <3"

Jag menar, komigen. Seriöst människor, varför går ni in och läser? Varför gör ni så hon hamnar högt på mest aktiva listan?
Varför gör jag det..? Bra fråga.. Var inne där förr, men slutade läsa för att jag inte orkar läsa småbrudars desperata och ointelligenta försöka att skaffa annonsörer och tjäna pengar på sin blogg. Sen såg jag att hon var högt uppe på listan idag, så jag kikade in. Men detta var verkligen sista gången.

Jag vet ,jag vet - ni älskar att hata och allt det där. Ni stör er så mycket att ni bara inte kan hålla er från skiten.. Men helt ärligt..? Det är ju just det denna bruden vill, hon tjänar ju pengar på er och har tydligen självförtoende nog att skita i era nedlåtande och sågande kommentarer.

Samma sak gäller ju med alla bloggar ni älskar att hata.. but why? Blondinbella, hur jävla skoj är bloggen på en skala? Är det så jävla intressant att läsa vad hon ska göra i veckan, hur många möten hon ska springa på och att hon hatar barnfamiljer?

Kissies text ovan, vad exakt är det som får folk att lägga över 200 komentarer till något så uppenbart dumt och överdrivet? Kissie ger här exempel på värsta sortens krograggning. Det är som om en kille hade kommit fram och sagt "gjorde det ont när du trillade ner från himlen?" och ni glatt skuttat med honom hem, för att sedan åka på värsta sorten av könsherpes. Att kommentera att sånt inlägg är korkat, riktigt jävla blåst.

Ni äter en fjortisbrud ur händerna, grattis! Kanske får ni herpes på köpet.

Kommentarer
Postat av: tyra

Grymt bra skrivet jag håller helt med dig!

2008-02-16 @ 14:56:38
URL: http://www.tyras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0