Damn right

Idag vaknade jag upp med känslan av att det skulle komma att bli en bra dag. Ni vet, en sån dag man gillar vad man ser i spegeln och känner sig pigg trots alldeles för lite sömn. Systemet är avklarat, lunchen likaså. Ett ordentligt toalettbesök är väl det som saknas, men hur lätt är det när man mitt i all koncentration får en femkiloskatt i knät. Alla ni som någon gång försökt skita med någon i knät vet hur svårt det kan vara.

För att inte kunna sabba denna känslan av lycka och harmoni, ska jag nu lägga mig och sova bort några timmar. Inte för att jag är trött, utan för att jag vet att de timmar fram till utgång ikväll är mer än tillräkligt med tid för att min hjärna ska få för sig att börja tänka negativa tankar. Det förstår ni säkert lika bra som jag att jag inte kan riskera.

Idag är också dagen då jag officiellt skiter i alla män. Jag orkar inte, dom är för krävande. För komplicerade. För gnälliga.


image85


Ses i dimman!

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, skön bild:)!

2008-02-09 @ 14:41:58
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0