Jordbävning

Klockan 6.30 i morse vaknade jag av vad jag först trodde var någon som ursinnigt drog i min dörr till min lilla Malmöetta. Sen upptäckte jag att hela sängen skakade och tankarna drog genast mot exorsisten. Hörde hur glas klirrade och insåg att fan, hela jävla huset skakar. Höll på att skita ner mig, kändes som iaf tio sekunder och jag vågade knappt röra mig. 

Är inte direkt den lättskrämda typen, hetsar väl sällan upp mig egentligen.. Men jag blev fan rädd. Största jordskalvet på över 100 år i Sverige. Jaja, med lite flyt slipper man väl uppleva ett till.

Har varit datorlös en tid, men har nu skaffat mig en ny fin liten laptop :) Den nya 13 tums MacBook metallic, fin är hon minsann.

Då ska man snart till jobbet igen för ytterligare ett stängningspass... Tråkiga är dom, ensamma och långa. Skit i det nu. 

Ses på stan

Kommentarer
Postat av: Sessan

Höll också på att skita ner mig fan

2009-01-02 @ 22:53:35
URL: http://sessansally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0