Sushi var det här

Opponeringen är klar, stressen är tillfälligt under varningsstrecket. Läraren är dum i huvet, riktigt jäkla bakom flötet. Jag hyser ett stort agg mot henne. Fast att jag fick skriva om opponeringen två ggr är inte hennes fel, det kan jag bara beskylla min egen klantighet för. Sju timmar, sen kom jag på att "men ojdå, jag har gjort fel. igen". Måste jag nämna att jag och mig själv inte drar jämt just nu?

image17

Ikväll funderade jag starkt på att gå ut. Det kördes till och med sten, sax och påse och utgång vann. Trots detta väljer jag att stanna hemma. Har kokt 3 satser (det låter lite snuskigt, älskar att använda ordet sats) sushiris och när det svalnat ska jag rulla sushi som en japan på tjack. Snabbt och jävligt bra med andra ord. Å så blir det lite Idol.

Å just det, på tal om Idol. MALMÖ ROCKS! Visste väl att vi skulle komma igen i år.

(ja, jag är en riktig Idoltönt. jag kan inte gömma det och än mindre förklara det, men så illa är det)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh så gott!

2007-09-15 @ 16:08:03
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0