Straight Flush

Jag har precis vaknat. Nej, det har jag inte, det där var en grov överdrift.. Fast det känns så. Jag sov till 14 idag, det händer liksom inte i min värld. Jag har i hela mitt liv varit kvällstrött och morgonpigg, men de senaste månaderna har något hänt. Jag sitter uppe halva nätterna och sen sover jag hela dagarna.

Har nyss kommit hem från ?morgonpromenaden? med J och först nu infann sig bakfyllan. Ölhävartävlingen igår hade regler som sa att förlorade jag blev jag tvungen att ta av mig topless och förlorade min motståndare blev han tvungen att näcka helt. Tyckte detta lät som alldeles utmärkta regler, men jag glömde den lilla detaljen att jag är värdelös på att häva öl. Ja, nog sagt om det...
image18

Ikväll blir det poker och lite öl. Jag måste masa min lilla skitiga kropp till duschen nu.. Hörs..

Btw, det stinker kattpiss och gammal öl här inne, så jävla hett.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul med poker! Hoppas att du vann massor!!

2007-09-24 @ 11:34:09
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0