Sängplats sökes

Yeey, nu har jag äntligen kommit ner till Malmö. Tyvärr är morsan och farsans hus överfullt då hela tjocka släkten är här. Jag har ingen sängplats i hemmet, men med lite tur kanske man hittar nån annanstans att kvarta.

Någon som är villig att erbjuda en sängplats till en vilsen själ i Malmöområdet? Du får gärna vara snygg och bra på att hångla, alternativt ha mycket kall öl i kylskåpet.

I morgon ska jag på tattoo expo 2007 som i år hålls i Amiralens lokaler i Malmö. Ska bli sjukt skoj!

image22
Program för mässan:

Fredag

15.00 Mässan öppnar
17.00 Best Booth - Snyggaste båset på mässan
18.00 Best Small One - Tatuering som inte är större än en handflata
19.00 Best Tribal/Ornamental ? Ursprungstribaler eller moderna tribals/ klassiska ornament eller keltiska motiv
20.00 Best Traditional/Old School - Tatueringar I gammal stil. Ankare, pin ups och fullriggare med mera
21.00 Fakirshow med Fakir Skolen
23.00 Best of Day ? Den bästa tatueringen gjord under dagen
24.00 Mässan stänger, efterfest på KB

Lördag

12.00 Mässan öppnar
15.00 Best New Scool ? Graffitti-lik tatuering
16.00 Best Big one ? STORA tatueringar
18.00 Best Colour ? Färgkompositioner, färgstyrka, ju mer bländande dessto bättre
20.00 Best Japanese ? Klassiska asiatiska bildspråk, drakar, karpar, demoner osv
22.00 Fakirshow med Fakir Skolen
23.00 Best of Day ? Den bästa tatueringen gjord under dagen
24.00 Mässan stänger, efterfest på KB

Söndag

12.00 Mässan öppnar
14.00 Best Realistic ? Mest fotolika realistiska tatueringen
15.00 Best Black and Grey ? Skuggningar och gråskalor
16.00 Most Weird Stuff ? Oväntade motiv, knäppa prylar och skruvade grejer helt enkelt
17.00 Fakirshow med Fakir Skolen
18.00 Best of Day ? Den bästa tatueringen gjord under dagen
19.00 Mässan stänger


Ikväll blir det mammas mat, finns det nåt bättre? Iofs så fattar inte jag hur alla kan hävda att just deras mammas mat är bäst. jag har smakat många mammors mat men helt ärligt, alla mammor kan inte laga mat. Min mamma kan. Rådjursstek, madeirasås och klyftpotatis med jordgubbar something something till efterrätt. Jomantackarja.

Från och med måndag ska jag leva en vecka på enbart kokta grönsaker och miniyoggi med müsli. Nån som är med mig?

"Äh vafan ryck upp dig sitt inte där och deppa för att du inte har en karl!" sa morfar och hällde upp en stor och mycket stark gin å tonic till mig. 1. Jag deppar inte, jag skriver blogg. 2. Jag vill inte ha en karl, jag vill ha flera, moahahaha. Skämt å sido. Jag vill inte ha en karl.
image23

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, SÅ rätt. Vemfan vill ha EN karl när man kan ha dem alla uslingarna. Variation ftw!

2007-09-27 @ 21:02:23
URL: http://miamaria88.blogspot.com
Postat av: adamb.blogg.se

Ha, fan va jag önskar att jag bodde i Malmö och var bra på att hångla. Det sista är skit kontroversiellt och det lämnar vi ödet åt, föresten, Jäger går också ner.

2007-09-29 @ 02:15:01
Postat av: Jenny

Jag älskade Malmö, inte gillade!;P Själv?

2007-09-29 @ 13:21:57
URL: http://jeeena.blogg.se
Postat av: Bad Ass

Vem FAN vill ha en karl?!!!! Jag älskar att va singel.....synd att man inte hade ngn att hångla med bara...

2007-09-29 @ 17:57:05
Postat av: turbotrollet

DAMn vad skönt att ha dig tillbaka!!! :D Skithäftig blogg dessutom!
Det enda som är lite jobbigt är att man måste markera kommentarerna för att kunna läsa dem. =/
ps. Britney hade min drömkropp på MTV-uppträdandet. Sund, snygg, vältränad och SNYGG! Damn vad jag är avundsjuk!

2007-09-30 @ 22:55:47
URL: http://turbotrollet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0