Oh no, delivery

Plingplooongggg...

Shit, jag blir alltid så förvånad och smått hysterik när det ringer på dörren. Jag slängde en snabb titt i spegeln och va inte helt nöjd med att se mitt osminkade ansikte med ringar under ögonen. Inte heller va mitt jävligt rufsiga hår (halva kvar i nån slags ful fläta bak på huvudet), mina skitiga morgontofflor eller min röda stora morgonrock en hit.

Öpnnade.. Där var min leverans från delicard samt en brunbränd, assnygg kille.

Måste jag påpeka att jag inte alls är brunbränd och assnygg.

Fan.
image10

Då blir det hjortstek till middag i dagarna. Då får vi se hur the number one klantarsel of all klantarsels kan fucka upp den på bästa sätt i köket. Det brukar ju alltid sluta med en smärre katastrof.

Kommentarer
Postat av: Jasse

gud vad härligt att softa till det med lite finmat på leverans, skönt! =)
förresten ang dina kommentar preblemer, leta upp snutten som heter något med comment text i din stilmall, och färga den i valfri färgkod (ersätt #000000 med till exempel #ffffff det ger vit text)
kram

2007-09-12 @ 00:38:57
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0