Morgonstund

Jag kan inte för mitt liv förstå vad jag gör uppe nu. Har varit vaken i runt en timme så tillsist gav jag upp alla patetiska försök på sömn. Det kan va det faktum att jag i gårkväll käkade nästan ett kilo lösgodis - jag mår otroligt illa på natten när jag äter lösgodis på kvällen... Det kan även vara så att kattens tuggande på mina tår störde mig så till den milda grad att jag inte kunde somna om när jag sparkat honom i väggen. Jävla monster.

image19

Hur som haver, det är i vilket fall som helst inte riktigt friskt detta. Var och en måste ju förstå att sex på morgonen bör man sova och inte alls sitta och skriva skittråkiga saker på sin blogg.


Jaha. Se där. Nu börjar det ljusna med. Misär!

Kommentarer
Postat av: M on 2A

Ehm... jag vill se dina bröst.

2007-09-17 @ 20:15:06
Postat av: Johan

Haha ja men jag har också kommit på nu att sömn är totalt fucking överskattat. Har inte kunnat sova sen.. 2veckor tillbaka

2007-09-18 @ 16:54:54
URL: http://haugthon.blogspot.com/
Postat av: S

fan så jävla grym blogg, ska läsa igenom den, helt klart

2007-09-21 @ 20:56:25
URL: http://www.NYbitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0