Jag gjorde ett personlighetstest...

DisorderRating
Paranoid Personality Disorder:Very High
Schizoid Personality Disorder:Low
Schizotypal Personality Disorder:Moderate
Antisocial Personality Disorder:High
Borderline Personality Disorder:Moderate
Histrionic Personality Disorder:Moderate
Narcissistic Personality Disorder:Very High
Avoidant Personality Disorder:High
Dependent Personality Disorder:High
Obsessive-Compulsive Disorder:High


-- Personality Disorder Info --

Jaha.. vad ska jag säga liksom? Narcissistisk tycker jag helt uppåt väggarna galet, skulle jag va ego och världen kretsa kring mig? Hmm.. den stämmer kanske trots allt. Mest män som har den typen av rubbning, ofta i samband med nån annan störning. men ja... nån kvinna ska väl ha det också. Paranoid - ja. där är jag helt med dig, kompis. Avoidant, obsessive-compulsive och antisocial kan jag också köpa.

Nej nu ska jag gå och dunka huvudet i en vägg. Sen ska jag ta en bakisöl, så man blir människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0