Fy fan för er

Nej men alltså nu får ni väl ge er era små minibitches där ute. Jag har inte mycket till samvete och är alltså inget exempel, men helt ärligt. Att spraka på någon som ligger ner är lågt, jävligt mycket lägre än Glocalnet.

Har i dagarna skådat att många av blogg.se's mest populära bloggerskor har kommenterat Britney Spears framträdande på MTV VMA. Några har sagt sin åsikt, andra har rent ut hånat och skrattat åt henne. Kallat henne fet var det visst någon som gjorde också.

Ja, och just Britneys påstådda fetma kan vi ju börja med. Vet inte vad jag ska säga.. Vad är det för sjuka, vridna människor som kallar den kroppen för FET? Jag blir förbannad. Hon har en alldeles naturlig kropp som ser firsk och sund ut. Och vänta lite här nu, jag vill minnas att det inte var allt för längesedan hon fick sitt andra barn av två..? Eller? Jävla horor till ideal är vad ni är, tvi på er!

image15

Och komigen.. Framträdandet må vara Britneys sämsta, men ska hon inte ha lite cred för att hon vågade sig upp där efter allt hon gått igenom och efter att ha blivit hånad av en hel värld? Är det så jävl konstigt att tjejen är nervös?

Jag tycker varken det ena eller det andra om Britney Spears, men att håna henne? Vissa av er ska framstå som så jävla helylle och supersöta, men egentligen är ni inte bättre än skitsnackande tonårstjejer i trotsåldern som vänder kappan efter vinden. För jag lovar att om Britney om två månader skulle se ut som en av anorexia-tvillingarna med fula jävla monsterglasögon och nån dyr väskjävel och en stil "to die for" skulle allt vara glömt och förlåtet. Hon skulle då vara "Miss Spears" med hela bloggsfären av ytliga småbrudar.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Gah äntligen någon som skriver något vettigt :))

2007-09-11 @ 17:21:23
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: katrinaa

Jag håller fyllständigt med dig! bra där!!

2007-09-11 @ 17:26:40
URL: http://kattyy.blogg.se
Postat av: Manda

Kan inget annat än att hålla med!

2007-09-11 @ 17:52:53
Postat av: Pernilla

Jag tycker synd om britney och du har helt rätt. Tycker dessutom att hon har en ursnygg kropp. Hon har lite att ta på och det e precis så det ska va (enligt mej då). creed till henne!! Go brit ;P

2007-09-11 @ 19:08:23
Postat av: Emma

TRU STUFF! antar väl att dom är väl inget annat än bara bortskämda snorungar som inte vart med om något eller inte vet bättre eller kanske bara inte kan tänka själva och låter media tänka åt dem???!

2007-09-11 @ 19:15:37
URL: http://emmagrons.blogg.se
Postat av: Therese

Fan vad bra skrivet! Och att hon skulle vara fet? hahaha... Jag ser inget fett som dallrar. Hon ser snarare fast och vältränad ut. Att hon inte har samma slimmade figur som förut kan ju bero på att kroppen ändras efter man fått barn. De flesta kan aldrig få tillbaka sin ursprungliga figur.

2007-09-12 @ 12:24:46
URL: http://shakeit.blogg.se
Postat av: adamb.blogg.se

Fuck det- I sanningens vapen.

2007-09-12 @ 21:43:29
Postat av: Oh Sophia

WORD!

2007-09-19 @ 18:18:13
Postat av: L

jävligt bra sagt!! håller med dig!

2007-09-28 @ 00:17:12
URL: http://goodgirlgonebaad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0