En cigarr på Cuba

Jaha så vankas det fest. Jag är så jävla trött på den här staden, ta mig tillbaka till Malmö åtminstonde. Jag sitter bara av min tid här känns det som. Ett år kvar, det går snabbt. jag försöker intala mig själv alla möjliga positiva saker, ändå känns det så jävla missanpassat att vara här.
Jag vill ut i världen, jag vill åka Sydamerika runt. Burritos, sombreros, salsa, banjos, mojitos, margaritas och carnaval.. Vill åka till Jamaica och röka lite ganja, vill till inte vara här! Trinidad och Tobago.. Cigarrer på Cuba, surfa på Haiti, se Domenikanska Republiken. Vad fan gör jag här?

Jaja, fest var det. Jag vill ju se fotbollen! Vetifan om jag pallar med nån jäkla studentfest med folk man inte gillar/känner. Le och se glad ut är ju det som gäller. Det slutar alltid med att jag tycker att alla är idioter, sätter mig nånstans och dricker hejdlösa mängder sprit och hoppas på att detta ska lösa problemet. Blir stupfull och går hem. Slår aldrig fel.

Funderar helt ärligt på att hälla upp några stora starka, beställa nåt flottigt från pizzerian och glo på fotbollen själv. Då kan man iaf svära så mycket man vill utan att nån ska undra vad den vulgära blondinen håller på med.

Jag kan ju alltid möta folk lite senare, strax innan krogen.

image11

Slutsats: Jag hatar fulla studenter. Jag är en full student.

Kommentarer
Postat av: adamb.blogg.se

Du är en jävla hjälte :D

2007-09-09 @ 11:36:48
Postat av: Fettot

måste adda dig bland mina favoriter jö

2007-09-09 @ 13:05:53
URL: http://www.fettagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0