Analt

Hej bloggen. Idag har jag varit hos tant gumpdoktor, ja jag kallar henne så för hon stoppade in ett finger i mitt skithål. Något är jättefel med mig. Jag vet inte vad, men jag mår inge bra. Magen sväller upp som en ballong och folk på stan tror jag är gravid. Då är jag vanligvis hyfsat smal, 167 och 53 kilo. Ska på återbesök på måndag och då ska hon minsann köra upp en kamera där. Så frågade hon om jag var OK med det. Vaddå? Om jag är OK med att du kör upp en kamera i mitt stjärthål? Vad vill människan att jag ska svara? I magsår - allergi - och cancertider har man väl för fan inget val? Stoppa upp kameran du och må bra! Får jag fråga vad det är för sort? Är det en sånhär? Eller en sånhär? Eller kanske en sånhär?

image41

Eftersom jag starkt misstänker att jag är gluten - eller laktosallergisk sprang jag nyss ner och köpte 500 g choklad och tryckte i mig. Ja, ni hörde rätt, 500 g. Nej nej, det är ingen ätstörning typ hetsätning eller nåt, utan jag gjorde det helt och hållet i forskningssyfte. Errhhmm..
Nej men eftersom jag sket sönder Medie Markts enda toalett efter en grillad pita (gluten) så kan vi se vad som händer efter 500 g ljus mjölkchoklad. Forskningssyfte som sagt. Gluten, laktos eller båda? Eller ingen?

Nu ska jag sluta snacka skit och istället delge er att jag äntligen blivit med kamera igen. Canon IXUS, ska tydligen vara jättebra. Har inte hunnit testa den så noga än, men det kommer. Strax under 2000 på Medie Markt tycker jag är ett schyyst pris för en 7,1 pixels kamera med alla möjliga effekter. Killen jag snackade med i affären rekomenderade den starkt.
image40

Kommentarer
Postat av: Fettot

jag har den kameran och jag är supernöjd :)

2007-10-10 @ 23:23:15
URL: http://fettagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0