We noh wah no gun a dance

Vänner och bekanta, samt alla ni andra (alla och alla..) låt oss nu förena oss med resten av Sveriges ungdomar och låta alkohollördagen svepa oss med i en härlig, mjuk våg.

Nej, jag är inte hög på något sätt, men det hade ju varit passande då jag sitter här och diggar reggae med ölen i hand. Väntar på att mina vapendragare ska dyka upp så vi kan spela lite hederliga sällskapsspel innan utgång. Dom dyker ju aldrig upp ffs, kassa vapendragare. Sånna som skjuter sig själva i pungen av misstag. Men nu ska vi inte vara sånna, jag sa mellan sju och åtta, så det är ju faktiskt mitt fel. Dock är fenomenet att skylla på andra väldigt frekvent förekommande hos fröken FuckDet. Så kan det gå.
image52
Ikväll spelar Sverige mot Spanien, det vet ni va? På en arena Spanien inte blivit besegrade på herrans massa år. Tyvärr kommer jag inte kunna se denna spännande match, då den börjar så jävla sent. Jävla spanjorer till att vara sena. Titta, nu skyller vi på andra igen. Tufft. Vad tippar ni? jag tippar 2-1 till Svergie, man måste ju.. Går ju inte att vara pessimist här inte.

Sen vill jag passa på att be om ursäkt till er alla. Förlåt för den fruktansvärda stavningen. Jag sitter i en sjuk ställning (yess) och när ölen går in så finns det inte plats för mycket annat, såsom stavningsskillz exempelvis.

Ha en finfin lördag!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0