Så jävla NASTY

Skulle precis slänga ihop lite frukost och upptäckte till min förfäran att jag hade en förpackning ägg i kylskåpet, ewww... För det första vet jag att dom är sjukt gamla då jag inte köpt ägg på många veckor. För det andra råkade jag ut för en upplevelse som kan få vem som helst att undvika ägg för all framtid häromveckan.

image50

Jag stod på jobbet och skulle sortera sopor folk hade slängt, växter i en tunna och plastkrukor i en annan. Så tar jag tag i en växt och krasschh hörs det och en fruktansvärt odör sprider sig samtidigt som jag inser att jag med handen krossat ett fågelägg. Det måste av misstag följt med blommorna ner i soptunnan. Den gulgröna gulan rann ner öven min jacka och byxor och på ena armen upptäcker jag til min fasa ett slibbigt ruttet fågelfoster som hänger där och ser allmänt... förruttnad ut. Ursäkta jag ska bara gå och spy..

Såja. Det var den värsta lukten jag känt i hela mitt liv, funderar jag någon dag på att sluta äta så vet jag vilket minne jag ska plocka fram för att lyckas.

Kommentarer
Postat av: turbotrollet

Nej fyyyyy!! Jag vet hur gamla ägg i kylen luktar! Kan bara tänka mig hur det (stackars) fågelfostret luktar.. xS

2007-11-17 @ 18:40:59
URL: http://turbotrollet.blogspot.com
Postat av: Emily

hahaha oh fyy :(

2007-11-21 @ 18:07:23
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0