Lets get FIT

Jag har ju nu fått ett par som hänger på och Turbo undrade även hur detta nya, hälsosamma liv skulle se ut. Jag hade tänkte mig något lite annorlunda än sist, då jag rasade 15 kilo. Då var det underbart, i efterhand har man ju insett att kedjerökning, konstant supande samt en skål müsli om dagen inte was the way to go,. Hungern mättade jag med lightläsk.

Alltså, detta är inte sättet att göra det denna gången. Jag drog ju aldrig igång mitt nyttiga liv när jag sa att jag skulle, utan drog igång det igår. Haha, känns det igen? Iaf, här är det absolut ingen bantning som gäller, vill inte tappa i vikt. Vill bli sund och må bra, få muskler och känna mig frisk.
Detta innebär nyttig mat, alltså skippa det värsta flottet som jag annars är ganska flitig på att trycka i huvudet. Det innebär någon typ av motion varje dag - promenader, sit ups, step ups, armhävningar.. Spelar ingen roll, så länge jag gör något. Alkohol i veckodagarna ska jag försöka undvika, alltså ingen mer öl eller vin till middagen. Läsken skippar jag, eftersom jag har nån typ av sjukdom i magen dom inte identifierat än så behövs inte mer bubblor och gaser i min lilla dallriga. Sist men absolut inte minst - Nu ska jag fan sluta röka. Hur jävla svårt kan det vara, krävs för fan bara lite vilja. Lite jävlar anamma.



Kommentarer
Postat av: Bad Ass

Kan inte fatta att DU börjat på gym!! E väldigt stolt min lilla snutt :)

2007-11-22 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0