På med filten and let's jäääs

Buuurp, här ligger jag i soffan och jäser efter alldeles för mycket choklad. Har helt tappat omdömet, inte konstigt att man gått upp 5 så kallade ?trivselkilon? i sommar. Jag kanske inbillar mig, men visst fan känns det som jag fått lite tits tillbaka.
image2

Måste erkänna att jag är ganska glad att jag blev inne idag. I morgon är det mycket plugg som ska hinnas med och som om inte det vore nog ska jag försöka ge mig ut på en motionsrunda. Nya livet, ni vet. För 1657433:e gången. Minst. Vi får väl se hur det går med mitt mistänkt brutna revben (jag cyklade hem från krogen för en vecka sedan och tyckte jag hade skills nog att sms:a samtidigt. Det hade jag inte. Inte när det helt plötsligt står ett trädfanskap mitt där jag ska cykla iaf)

En TV-kväll med choklad, cigg, cola light och en sovande fatty till katt är ju inte att förakta heller. Detta jävla vinpimplande måste ju få ett stopp.

Nej, nu ska jag återgå till Sleepers som går på femman. Lets get them out of jail so we can get som killing going ffs!
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0