MC!

Så var middagen avklarad! Blev sushi från stan samt en flaska vin och några öl från.. ja. systemet! Nu e jag lite lagom giggly och ska ut och åka motorcykel (eller mottocykel som dom säger här i Jönköping). Det har jag fan inte gjort på riktigt sen pappa hade en Harly. Då var jag 12 år. Nu är 23 så det är fan på tiden. Sista natten i lägenheten, det måste ju firas på nåt sätt, eller hur?

BTW, jag e så fruktansvärt äcklig just nu, svettig och jävlig.. Flottigt hår. Tur att man själv slipper lida (inget luktsinne). Nej, jag bryr mig inte om dom i min omgivning. Smell that armpit!

image108

I morgon ska man tydligen upp klockan nio och bära. Eller, man ska bära klocken nio, börja packa klockan sju. Mina armar må se ut som tandpetare, men ni skulle bli förvånade hur mycket de kan bära. Pappa är 2 meter över landytan och en seg jävel, men trots enbart ett fåtal timmar på gymet i mina dar är jag rätt stark ändå. Det är ju inte för inget man arbetar på kyrkogård och begraver dagarna i sträck... Det där va en lögn. Vi begraver bara 2 dagar i veckan. I augusti kan det bli lite mer.. rötmånaden ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0