Flytt flytt flytt, jävla flytt.

Fy fan för att flytta! Flytten i sig ska bli kul, jag menar hem till Malmö igen. Kan det gå fel? Men flyttpackning och flyttstädning däremot.. Har kämpat dygnet runt i en vecka nu, jag är helt slut. Lägg då till alla jävla uppgifter som måste klaras av i skolan för att jag ska få min examen.. Sitta och jobba i flash är inte min favoritsysselsättning och det är inte ugnsskurning heller för den delen. Jag börjar dessutom känna en enorm hunger.. Mat har jag ingen och bestick/glas/tallrikar är nedpackade. Får nog springa bort och köpa mig lite kvällmat snart, take away såklart.

image107

Den rena delen av mitt hem...

Det är fan tur man får en veckas avkoppling på Mallis snart innan man ska slita
häcken av sig som dödgrävare..
Säger bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0