Behind the scenes

Thank God its Friday, eller nåt. Idag blev jag väckt av att det stod tre snygga byggare och glodde in genom mitt fönster. Eller nja, jag vaknade ju av deras borrmaskin mot fasaden, men ändå. Klockan var sju, det är inte helt okej. Vände andra sidan till och somnade om lagom till att dom gick på fikapaus. Ser fram emot i morgon då jag nyvaket slipper blicka ut mot tre nyfikna mansansikten. Tre män på morgonen är lite mer än vad jag klarar av.

Dagen har annars i stort gått ut på att städa upp denna svinstia, och jag måste säga att resultatet blev bra. Nu sitter jag här och chillar med ett glas rött och undrar när och OM jag ska ta tag i toaletten. Den har ju inte skurats på X antal månader så det kanske vore på sin plats.. Rena toaletter är ju A och O tycker jag, så länge nån annan skurar dom. Tyvärr har jag varken råd eller lust att låta nån annan skura min skit, så det är väl bara att ta tag i det.

Kånkade även hem en stooor låda från högskolan innehållande filmkamera och stativ. Kände mig väldigt medieflum! Påbörjar ju filmandet av vår dokumentärfilm i morgon, så det är bara att köra hårt. Någon tyckte visst att vi skulle använda kameran redan ikväll till att göra nån slags One night in FuckDet, det tyckte inte jag. Hemmaporr är inte riktigt min grej, speciellt inte på en kamera tillhörande högskolan. Hade kunnat bli lite småjobbigt på filmvisningen om dokumentärfilm varvades med klipp från sänghalmen, då det är ett steg jag inte vet om jag är redo att ta än.

image106
Jaha.. toaletten var det ja..

Peace

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha ja toalettstädning är faan aldrig kul!*suck*

2008-04-11 @ 10:36:17
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0